BÖ-LA ja TactoTek® aloittavat muoviin valetun rakenteellisen elektroniikan (IMSE™) myynti- ja markkinointiyhteistyön

Muottivaluteknologian pioneeri BÖ-LA lisää IMSE-ratkaisut teknologiaportfolioonsa

OULU, SUOMI / RADEVORMWALD, SAKSA (15. huhtikuuta, 2019) – BÖ-LA ja TactoTek® ovat tänään allekirjoittaneet IMSE™-ratkaisujen myynti- ja markkinointisopimuksen. Tämä sopimus tuo kaksi alojensa johtavaa teknologiatoimijaa kehittämään muoviin valetun rakenteellisen elektroniikan ratkaisuja eri markkina-alueille.

”Suurin osa meidän IMSE-teknologiaa hyödyntävistä asiakkaista vaatii virheetöntä ja kaunista käyttöliittymäpintaa rakenteellisen elektroniikan ratkaisuilleen. BÖ-LA:n muottivaluteknologia on maailmankuulua ja täyttää autovalmistajien, elektroniikka- ja lisälaitevalmistajien korkeimmatkin standardit”, kommentoi Sini Rytky, TactoTekin tuotehallintajohtaja. ”BÖ-LA:n asiakaslähtöisyys ja erittäin vahva painetun elektroniikan teknologiaymmärrys tuo vahvaa teknologiaosaamista asiakkaidemme ratkaisuihin.”

BÖ-LA on tunnettu teknologiainnovaatioistaan, korkealaatuisista pinta- ja painoratkaisuistaan, sekä valaistus- ja muottivaluteknologioistaan (FIM).

BÖ-LA:n myyntijohtajan, Dirk Langen, mukaan ”BÖ-LA on aktiivisesti kehittänyt ja kaupallistanut erilaisia tekniikoita, joilla elektronisia toimintoja saadaan integroitua muovirakenteen sisään. Nämä teknologiat ovat sisältäneet painetun elektroniikan tuomisen kolmiulotteisiin FIM-osiin. TactoTekin IMSE-teknologian avulla BÖ-LA voi nyt sisällyttää myös elektronisia komponentteja muoviin valetun 3D-rakenteen sisään. Tämä mahdollistaa huomattavasti enemmän sisäänrakennettua toiminnallisuutta uusiin malleihin, sekä suoraviivaistaa myös BÖ-LA:n tuotantoprosesseja merkittävästi”.