LS Automotive Technologies lisensioi TactoTek® IMSE™ teknologian

LS Automotive Technologies lisensioi TactoTek® IMSE™ teknologian

OULU, FINLAND/GYEONGGI-DO, KOREA (10. syyskuuta 2019) – LS Automotive Technologies (LSAT) ja TactoTek ilmoittivat tänään LSAT:n lisensioineen TactoTekin muoviin valetun rakenteellisen elektroniikan (IMSE™) teknologian suunnittelu- ja valmistusoikeudet. Sopimus sisältää oikeudet TactoTekin patentoiman teknologian käyttöön sekä teknologiasiirtoon, jonka avulla LSAT pystyy suunnittelemaan ja valmistamaan IMSE-osia.

LSAT on markkinoiden johtava ajoneuvoelektroniikan valmistaja, jonka strategisesti sijoitetut tuotantoyksiköt palvelevat asiakaskuntaa niin Koreassa kuin kansainvälisestikin. ”TactoTekin IMSE-teknologia mahdollistaa ratkaisuja, joita asiakkaamme haluavat. Se myös on linjassa yrityksemme arvojen kanssa”, kommentoi Hyo-Cheol Lee, LSAT:n Advanced Development-osaston johtaja. ”IMSE on teknologian terävintä kärkeä, joka tukee asiakkaidemme haluamaa innovatiivista suunnittelua, ollen samalla ympäristöystävällistä. IMSE hyödyntää kestäviä, tunnettuja valmistusprosesseja ja vähentää merkittävästi muovin käyttöä. LSAT:lla on jo asiakasprojekteja IMSE-ratkaisuille.”

TactoTek kehittää, teollistaa ja lisensioi IMSE™-teknologiaa, jossa painettu elektroniikka ja erilaiset komponentit integroidaan ruiskuvaletun kolmiulotteisen rakenteen sisään. Pintaviimeistelyt vaihtelevat muovista tyylikkäisiin luonnonmateriaaleihin kuten puuhun. Yritys tarjoaa teknologiaansa lisensioitavaksi kahtena tuotteena, joita ovat IMSE Designer™ IMSE-osien suunnitteluun ja IMSE Builder™ IMSE-osien massatuotantoon, testaukseen ja laadunvarmistukseen. Autoteollisuudessa TactoTekin lisenssiasiakkaat massatuottavat IMSE-osia.

“Meille on kunnia, että LSAT on omaksunut IMSE-teknologiamme”, sanoo Jussi Harvela, TactoTekin toimitusjohtaja. ”LSAT on tunnettu teknologiajohtajuudestaan ja prosessitehokkuudestaan. Nämä ominaisuudet sekä laadukkuus ja kustannustehokkuus siivittävät heidän menestystään IMSE-teknologian saralla. Tämän lisäksi LSAT:n kansainvälinen tuotantoverkosto tuo IMSE-ratkaisut alan valmistajien saataville monilla uusilla markkinoilla.”

TactoTek tukee IMSE-lisenssiasiakkaita käytännönläheisellä teknologiansiirtoprosessilla, jolla varmistetaan lisenssiasiakkaiden menestyksekäs teknologian käyttö. ”Olemme erittäin tyytyväisiä TactoTekin IMSE-teknologian validointikäytäntöihin”, kommentoi Kyoung-Choon Kim, LSAT:n strateginen johtaja. ”TactoTekin teknologian avulla uskomme LS Automotiven voivan johtaa ihmisten ja koneiden välisten käyttöliittymien (HMI) uusien tuotteiden markkinaa ja pystyvän proaktiivisesti vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin kansainvälisesti.

About LS Automotive Technologies

LS Automotive, an automotive parts supplier established in 1973, produces electric and electronic control devices for vehicles such as switch modules, interior lamps, sensors and body control systems as its main items. LS Automotive has ‘a company that considers people and nature and provides safety, convenience and more value than that’ as its corporate mission. It is expanding its range into future automotive areas such as human machine interface (HMI) products, next-generation eco-friendly and safety products, and advanced driver assistance system (ADAS) integrated control modules. As a result of establishing production subsidiaries in major overseas markets and strengthening sales and marketing capabilities, LS Automotive have major global top OEMs such as Hyundai-Kia, GM, VW, NISSAN, FORD, FCA, PSA and RENAULT as well as major Tier 1 customers such as ZF, CONTINENTAL, BOSCH, ADVICS and LEAR.